Nog 1 dag werken... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Ben en Ineke Klaasman - WaarBenJij.nu Nog 1 dag werken... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Ben en Ineke Klaasman - WaarBenJij.nu

Nog 1 dag werken...

Blijf op de hoogte en volg Ben en Ineke

11 Augustus 2016 | Nederland, Rotterdam

Nog 1 dag werken! De tassen zijn al gepakt. Morgenavond de laatste spullen erin en de fietsen optuigen! Zaterdagochtend om half 7 in de trein naar Arnhem en dan om een uur of 9 zitten we op de fiets richting Duitse grens!

• 11 Augustus 2016 - 22:49

Eva:

Goede reis!

• 13 Augustus 2016 - 10:50

Silvester:

Jullie zitten nu op de fiets! Alles lijkt goed te werken op de blog. Geniet ervan en we houden jullie in de gaten! ;)

• 13 Augustus 2016 - 17:44

Peter Schelland:

Op de fiets of aan de wijn? Goed bezig zusje en zwagert. Laat maar doorkomen die verslagen.

• 14 Augustus 2016 - 06:29

Francis Schelland:

Eerste dag zit erop dus ik wacht met spanning op een verslag. Is vast super goed gegaan maar ben benieuwd waar jullie nu zijn.